Zbadaliśmy zadowolenie naszych klientów w okresie świątecznym

18 stycznia, 2018r Autor: Stanisław Ruta

zbadalismy-zadowolenie-naszych-klientow-w-okresie-swiatecznym.jpg

Gorący świąteczny okres już za nami, jednak styczeń nie był dla nas czasem wolnym od tego okresu. Testem każdej firmy jest podsumowanie zamówień w święta pod kątem dostarczania zamówień oraz zadowolenia klientów.


Zadowolenie naszych klientów

Wykonaliśmy ponad 150 telefonów do losowo wybranych klientów. Jesteśmy niezmiernie dumni i wdzięczni, że udzielili nam Państwo odpowiedzi na cztery pytania. Ocenili nas Państwo następująco w skali od 1 do 5:

Jakość produku: 4,7
Jakość obsługi: 4,8
Czas realizacji: 4,7
Jakość opakowania: 4,8

Mimo tak wysokich ocen, nie popadamy w samozachwyt, ponieważ naszym celem jest uzyskanie 100% satysfakcji klienta na wielu płaszczyznach.

koszulki na święta

Dostarczalność zamówień

Już 18 grudnia postanowiliśmy poinformować Państwa, że zamówienia zamówione od godziny 10 nie posiadają gwarancji dotarcia paczki. Mimo pracy na 3 zmiany, wykonaliśmy ten ruch, ponieważ nie chcieliśmy, aby ktoś został bez prezentu.

Pomimo tej informacji, postanowili Państwo nam zaufać i dokonywać następnych zamówień. Dostarczalność zamówień, który wpłynęły przed godziną 10 dnia 18 grudnia wynosi 100%. Natomiast aż 98% zamówień, bez gwarancji dostawy do piątku dotarło do naszych klientów.


  • Darmowa
    dostawa
    od 150 zł

  • Wysyłka
    od 10 zł

  • Doceniona
    jakość

  • 30 dni
    na zwrot
    towaru